Het echt realiseren van impact vanuit een CX-strategie is niet eenvoudig. Het is een holistisch concept dat alles in een organisatie raakt. Ongeacht of we het hebben over consumenten, burger, patiënten, medewerkers, organisaties of bedrijven. Benieuwd hoe je een klantgerichte CX-transformatie vorm kunt geven waarbij de fysieke, digitale en menselijke interactie hand in hand gaan?

Customer Experience management draait om realisatie

Square
Denken en doen
Voorgaand aan de uitvoering ligt altijd een goed, doordacht plan. Holistisch en vanuit alle disciplines gedragen. Een strategie die volledig afgestemd is op de organisatie, zodat het echt tot leven komt.
Square
Digitaal en fysiek
Meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van digitale transformatie en meer dan 140 jaar expertise over de fysieke omgeving. Een combinatie die echt in staat is om CX-management in een ‘fy-gital’ vorm te geven.
Square
Kennis en ervaring
Novius behoort al jaren tot de top 3 adviesbureaus op het gebied van IT-strategie, processen, data science en architectuur. Stuk voor stuk bedrijfsfuncties die je hard nodig hebt om doelen op het gebied van CX te realiseren.
Square
Klant en organisatie
Het startpunt is altijd de klant. De doelgroep. Wat vinden ze echt belangrijk? Welke behoeften zijn cruciaal? En waar mag het ook best een beetje minder. Niet alles is even belangrijk. Maar waar moet de organisatie het verschil maken?

We doen dit programma vanuit het geloof dat we hiermee relevanter kunnen zijn voor de klant. Daar ligt onze toekomst, dat is de business case.

Marco Keim CEO Aegon

CX-management raakt vele facetten van de organisatie. Heb je scherp hoe je jouw belemmeringen kan omzetten in succes? 

De complexiteit, de verschillende onderdelen en afhankelijkheid van de hele organisatie zorgen ervoor dat veel initiatieven niet succesvol afgerond worden. Vaak komt dat omdat organisaties beperkt in staat zijn om scherpe keuzes te maken of te lang blijven hangen in de zoveelste journey mapping. Ze kunnen niet aantonen wat een betere beleving echt oplevert en krijgen geen goed inzicht in klantbehoeften.

Customer Experience Masterclass

Benieuwd hoe je impact kunt maken met Customer Experience management?
Neem contact op of meld je aan voor de Customer Experience Masterclass.

 

Download de Whitepaper

Whitepaper

Four playing fields in B2B customer experience

Ontdek de uitdagingen en mogelijke oplossingen in onze Engelstalige whitepaper.

 

Nu downloaden
CX Whitepaper
Marije Teerling - Lead Customer Experience

MarijeTeerling

Lead Customer Experience

Language is changing...